هتل مارکوپولو دبی
نوشته شده توسط : maryam

هتل مارکوپولو دبی

 هتل مارکوپلو دبی

هتل مارکوپولو دبی از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه سیتی سنتر دیره دبی می باشد که در نزدیکی رستوران های ایرانی قرار گرفته است. این هتل متشکل از 128 اتاق تمیز و لوکس و زیبا می باشد که میهمانان تور دبی دی ماه 94فراهم گشته است. اتاق های آن دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تخت خواب کینگ سایز و معمولی , حمام , سشوار , میز اتو , اینترنت و... می باشد و مسافران عزیز تور دبی آذر 94 می توانند اقامتی راحت و آسوده را در این هتل داشته باشند.

هتل مارکوپلو دبی

از امکانات این هتل می توان به استخر , پارکینگ , صرافی , شک شویی و... اشاره کرد. لابی هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان  تور دبی تعطیلات دی ماه 94خود می باشند. همچنین مسافران عزیز تور دبی که در هتل مارکوپولو اقامت دارند می توانند به صورت رایگان از امکانات هتل مانند استخر , اینترنت و... استفاده کنند.

هتل مارکوپلو دبی

لازم به ذکر است که رستوران های این هتل غذای بین المللی بسیار لذیذی را سرو می کنند که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. این هتل دارای رستوران هندی , رستوران امریکایی مکزیکی (مخلوط) , رستوران چینی , نانوایی های که به صورت شبانه روز نان میپذند و...  که آماده پذیرایی از تور دبی زمستان 94 می باشد. از دیگر مزایای این هتل آن است که در نزدیکی مترو  می باشد و علاوه بر این تنها 5 کلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و همین امر باعث میشود که مسافران عزیز توردبی که در این هتل اقامت دارند بتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر بروند.

هتل مارکوپلو دبی

 

 
 
مطالب مرتبط: 
 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارکوپولو دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: